10 عاملی که روی قیمت کمپرسور تاثیر دارند

قیمت کمپرسور بهسان

10 عاملی که روی قیمت کمپرسور تاثیر دارند

کمپرسور بهسان | کمپرسور اسکرو، پیستونی و تجهیزات هوای فشرده

کمپرسور چیست؟

کمپرسور هوا دستگاهی است که نیرو را به هوای فشرده تبدیل می‌کند. عملکرد کمپرسور به گونه‌ای است که ابتدا هوای محیط را به وسیله قطعات درون خود فشرده می‌سازد و پس از خشک کردن و فیلتر کردن آن، هوای فشرده شده را وارد مخزن ذخیره می‌کند.

کاربرد کمپرسورها در صنایع مختلف بسیار گسترده است و صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، پت، بهداشت و درمان، خودروسازی، نفت و پتروشیمی، رنگ و نساجی، برای ادامه فعالیت خود نیازمند کمپرسور هوای فشرده هستند.

 

چه عواملی روی قیمت کمپرسور تاثیر می گذارند؟

قیمت کمپرسور هوا به دلیل لوازم جانبی و قطعات متنوعی که در آن به کار رفته است، مبالغ متنوعی را در بر می‌گیرد. بازه قیمت کمپرسور هوای فشرده گسترده است و عوامل مختلفی روی قیمت نهایی آن تاثیرگزار است. در اینجا به 10 عامل کلیدی تاثیرگزار اشاره می‌کنیم:

شهرت برند

کمپرسور برندهای معروف و شناخته شده، اغلب به دلیل شهرت کیفیت، قابلیت اطمینان و پشتیبانی خوبی که در نصب و تعویض قطعات جانبی کمپرسور خود دارند، قیمت بالاتری نیز دارند.

ظرفیت

ظرفیت یا اندازه کمپرسور که بر حسب قدرت موتور یا میزان هوای فشرده تولید شده اندازه‌گیری می‌شود، می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر بگذارد. کمپرسورهای با ظرفیت بالاتر معمولاً گران‌تر هستند.

نوع کمپرسور

انواع مختلف کمپرسورها مانند اسکرو، پیستونی، فشار قوی یا بدون روغن بر اساس قابلیت‌های مخصوص به خود و قطعات به کار رفته در آنها، هزینه‌های متفاوتی دارند.

منبع تغذیه

کمپرسورها می‌توانند با برق، بنزین، گازوئیل یا سایر سوخت‌ها تغذیه شوند. انتخاب منبع تغذیه می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد، کمپرسورهای برقی که کمپرسورهای بهسان نیز از این دسته هستند، معمولاً مقرون به‌صرفه‌تر هستند.

فناوری و ویژگی ها

ویژگی‌های پیشرفته مانند داشتن تابلو برق، نصب اینورترهای سرعت متغیر، رتبه‌بندی راندمان انرژی و کاهش نویز می‌توانند به قیمت کمپرسور اضافه کنند.

دوام و کیفیت ساخت

کمپرسورهای ساخته شده با مواد باکیفیت، ساختار مستحکم و منطبق بر استانداردهای تعریف شده ساخت کمپرسور گران‌تر هستند، اما طول عمر و قابلیت اطمینان بهتری دارند.

سطح نویز

کمپرسورهایی که با ویژگی‌های کاهش نویز و عملکرد با صدای پایین طراحی شده‌اند، ممکن است قیمت بالاتری در مقایسه با مدل های استاندارد داشته باشند.

لوازم جانبی و اضافی

لوازم جانبی اضافی مانند خشک کن هوا، فیلترها، مخازن و شیلنگ‌ها به هزینه خرید یک کمپرسور اضافه می‌کنند.

فیلتر بهسانکمپرسور بهسان | کمپرسور اسکرو، پیستونی و تجهیزات هوای فشردهکمپرسور بهسان | کمپرسور اسکرو، پیستونی و تجهیزات هوای فشرده کمپرسور بهسان | کمپرسور اسکرو، پیستونی و تجهیزات هوای فشردهخرید کمپرسور

پشتیبانی پس از فروش

برخی از برندها گارانتی، پشتیبانی مشتری و در دسترس بودن قطعات یدکی بهتری ارائه می‌دهند که می‌تواند بر قیمت کلی کمپرسور تأثیر بگذارد.

تقاضای بازار

عرضه و تقاضا در تعیین قیمت کمپرسورها نقش دارد. تقاضای بیشتر و دسترسی محدود می‌تواند به قیمت‌های بالاتر منجر شود.

 

قیمت کمپرسورهای بهسان

بهسان نماینده انحصاری ایرندهای TMC (ترمومکانیکال) ایتالیا در ایران است. الکتروموتور بهسان تنها الکتروموتوری است که در بازار کمپرسورسازی، ضمانت یک ساله دارد.

کیفیت قطعات کمپرسور بهسان، در میزان طول عمر و کارکرد حرف اول را می زنند و البته قیمت دستگاه‌های کمپرسور بهسان در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه‌اند.

برای مشاهده لیست قیمت محصولات بهسان، به سایت بهسان مراجعه کرده و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. همچنین در سایت، امکان تماشای ویدیوهای آموزشی بهسان نیز برای شما فراهم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *